Heart Chat Bubble

♥ virus infektion & ett år av kärlek

Ja den här morgonen var ingen höjdare att vakna upp till. Hade någon (bubbla) i gommen som var slemmig och svullen och täppte till när jag skulle svälja, och när jag svalde känndes det bedövat och det gjorde ont att svälja, samt att jag var förkyld/täppt  i näsan gjorde det inte direkt något vidare enklare med att andas. Eftersom att jag opererade bort mina halsmandlar för några år sedan har ja aldrig haft något speciellt problem med halsen förutom lite ont. Så jag ringde till sjukvårdsupplysningen och tänkte kolla vad det kunde vara för någonting eftersom att `halsfluss`får man i halsmandlarna och dom har jag inte kvar. Förklarade för läkaren jag fick tala med om hur det kändes mm och hon frågade om jag kände mig frisk för övrigt? och jag svarade ja jag känner mig frisk annars förutom att det är sjukt jobbigt att det gör ont att svälja och svårt att andas. Hon a att hon tycke jag lät jätte förkyld ( vilket jag var ) så jag fick svar på att jag hade en virusinfektioni halsen... Tackade för svaret och sade at jag får uppsöka vårdcentral men hon sa att det inte var någon ide eftersom att jag var förkyld så var det virus och virus får man inte hjälp/medecin för endå.Jag tackade så mycket och sa att jag ville bara veta vad det kunde vara eftersom att jag skulle jobba i kassan 13-21:30 & då svarade hon mig; Att det rekomenderar hon absolut inte att jag ska göra utan vara hemma och vila några dagar tills det börjar kännas bättre :( Så blev inget jobb för mig denna söndag. & idag var ett datum som alltid kommer finnas med i min hjärna och hjärta, Den 9 december tog vi ett sista farväl utav voran älskade mormor som hade begravning på sin namsdag  (anna) & det är ett år sedan jag hade min första dejt med älskling... Jag minn hur ledsen jag var den dagen och jag glömmer aldrig när vi möttes på bron i ekholmen och vi gav varandra en kram och det bara pirrade till i hela kroppen, ett datum och ett minne för livet. Jag älskar dig mest av allt och är så lycklig över att du är min och att jag är din. Våran kärlek växer mera och mera för var dag som går. Jag finner inga ord för hur lycklig jag är tillsammans med dig och att jag får tillbrinnga alla mina dagar med dig, att få vakna upp brevid dig på morgonen och det bästa av allt att få ge all min kärlek till just dig, och att jag får så myckt kärlek av dig. Trotts ont i halsen och små sjuk så blev denna dag bättre en någonsin. Fick en massa pressenter som jag ska ha med mig till nya lägenheten. Ja blev överlycklig och du gör mig så himla glad. Jag ser fram emot många många år till tillsammans med dig, hand i hand tills döden skilljer oss tv åt. Du är det bästa som hänt mig och det är du som får mig att vilja vakna varje morgon. Alla mina mörka dagar jag har lyser du upp med din kärlek. Mikael svensson jag älskar verkligen dig av hela mitt hjärta ♥
 

 
Du som vet om att jag fryser så mycket tyckte jag skulle ha ett par tofflor.. Så söta ♥
 
 
Värdens finaste mms ♥
 
 
& en massa fina doftljus; Lakris,Karamell,Vanilj,kanel,jordgubb och en massageolja och glidmedel ;) 
& ett par björn borg troser.. Älskling du är helt underbar och jag blev så himla glad. Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback