Heart Chat Bubble

♥ dåååliiigggg ,

Har varit riktigt dålig på att skriva i boggen på senaste tiden. Anledningen är just då att det har varit jukt mycket på jobbet och sedan har jag mått lite dåligt och haft problem med mitt knä. Var på vårdcentralen igår och hon sjukslrev mig i två veckor... Så idag ska jag till rörelse och hälsa och träffa en sjukgymnast och kolla vad dom har att säga. Ska även upp till rönken men det kunde dröja ett tag innan jag får tid där.. Hoppas verkligen inte det är någonting allvarligt... kom och tänka på en sak jag glömde nämna igår, som jag kom på att vara en orsak till mitt onda knä. Det var på midsommar för några år sedan å ramlade jag på båten, satt uppe på och skulle ta mig neråt vid trappan en meter upp satt jag, Så skulle jag försöka ta mig ner och slinter med handen och ramlar med detta onda knä rätt ner i trappan.. När jag tänker efter har jag ju haft ont sedan dess, Hade jätte ont under ngra månader helt knölig på knät och blodfyllt.. Aja vi får se vad som sägs sen. Ska ta med izza ut på en promenad. Ha det fint på er pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback