Heart Chat Bubble

Kaffe time

Äntligen har jag sovit ordentligt inatt vilket betyder väldigt mycket för mig. Att få vakna av att man har fått sova hela natten istället för att ligga i timmar ut och in för att vrida på sig och absolut inte kunna sova och då blir man idiot, Ja har haft såna nätter i tre/fyra dygn vilket är psykiskt påfrestande, Nästan att jag blev idiot dom nätterna och visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen. Min knä gjorde jätte ont och min fot bara bultar och det förstör min sömn, men i natt fick jag äntligen sova. Har varit lite negativ i några dagar men det har nog berott på min sömn som sagt. Inne på min andra kopp kaffe nu ;D Kanske ska försöka få i mig lite frukost för klockan är ju 12:36. Men fastnade här på datorn men gick upp 09:30 idag. Håller på att göra om bloggen så det kommer bli sjukt fint.. Ska ta mig någonting lätt att äta sen kommer jag tillbaka igen... Have a nice day babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback