Heart Chat Bubble

Cheesecake och hemmagjorda hamburgare

Idag har jag fått lite nytta jämför med dom senaste dagarna. Har stor städat hela lägenheten och gjort cheesecake och nu ska jag fixa till maten som blir hemmagjorda hamburgare :) Hade tänkt att jag skulle göra lassange men det tar längre tid och vi är jätte hungriga. Har förresten tvättat i några timmar o fixat i våra garderober. vi får knappt platts med alla kläder så när vi flyttar till våran trea så har vi tusentals garderober och det ska bli sjukt skönt:) Älskling har varit ute med izza i 1,5 timma medans jag städade. Sen får det bli tända ljus o kanske testa vårat tv spel vi fixat ett Nintendo wii. Ha det så fint så länge puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback