Heart Chat Bubble

♥ sjuk&film

tog en lååång sovmorgon eftersom att jag endå är sjuk och lite hängig. Drack lite kaffe och kollade på julkalendern som ärligt talat är så bra ; ) Haha kanske lite barnsig men jag är ju bara 24 år så då är det ju okej att kolla på det fast man inte har barn eller? Närå, låg berbäddad i sängen faktiskt hela dagen/kvällen och kom väl utanför dörren ca 15 minuter när jag skulle till affären och handla en läsk och mötte min älskling vid bussen. ibland är det skönt att bara ligga i sängen men fruktansvärt tråkigt i längden ( har så lätt för att bli uttråkad) Kollade lite på datorn efter julklappar till älskling och hittade faktiskt en hel den, fick bli att handa julklapp på internet pga tidsbrist så hoppas verkligen att dom hinner komma fram till julafton ♥ 
 
 
Hittade en super snygg höst bild på izza, inte så länge sedan jag tog den och nu är det hur mycket snö som helst ute, och lill tjejen bara växer och växer :)

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Bli dagens stjärna hos mig
Chansen till en länk till din blogg. Hur nice är inte det. Hoppas se dig.ha en fin mysfredag

Svar: Jag är självklart med och tycker det är på tiden att jag har lite tur snart ;D hihi
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-14 @ 16:50:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: issa - rappare & låtskrivare

snygg den var!:D

Svar: Tack visst var det en snygg bild :) och världens snyggaste hund :D:D:D:D
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-15 @ 00:24:15
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback