Heart Chat Bubble

♥ omg

Finner bara ett ord på denna jobbiga morgon start... Tror inte att den kunde börja å mycket sämre en vad den gjorde. Alarmet var helt cp som inte ens ringde fast vi ställde både min och älsklngs mobil.. Vaknade utav att jobbet ringde mig 08:20 och frågade vart jag var? Ehm ja jag är hemma vad är klockan? Min jobbar kompis svarade att klockan var ssnart halv ni... Snacka om att jag fick panik när jag skulle jobba 7-17 denna lördag Så det blev att ringa en taxi som kom hit strax innan klocka 9.. hann ifall fixa iordning mig och dricka en kopp kaffe innan taxin kom. En dålig morgon start är en stressig och jobbig dag på jobbet. kännde som att jag stresande ihjälm mig.. När detta arbets pass var färdigt åkte jag in till rece centrum för att möta upp älskling och lill izza för att sedan bege sig mot lillebror som bor i majelden. Äntligen fick jag täffa mamma, Tommy, lillasyster som jag inte träffar så ofta eftersom att dom bor i stockholm. Vi pratade en massa om vad som hänt sen sist vi sågs och det bjös även på julbort, & det var den första julbordet för i år och den smakar alltid bäst. Vi bytte lite julklappar och sedan drack en kopp kaffe tillsammans. Klocka närmade sig 21:00 och vi bestämmde oss för att ta en taxi hem. Julia ( syster ) och hennes pojkvän max skulle sova hoss oss. Vi kollade en film och åt lite godis innan vi bäddade ner oss och somnade alla fyra. En jukt mysig och betydelsefull dag...
 
Syster & hennes ille Max
 
 
Lillebror och hans tjej Maria
 
 
Mamma & tommie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback