Heart Chat Bubble

♥ Niklas

Sitterr och lyssnar på en massa låtar, en massa låtar som är kopplade till dig och mig. När jag lyssnar på dom sprids hela jag med tankar, värme och en massa kärlek. Jag får en bild framför mig när jag lyssna på dom.. Björn afzelius - En sång till friheten, En låt vi ofta lyssnade på morgonen när vi vaknade... Du gick i kalsonger och dansade och skrattade och fixade morgon kaffet. Vi tog en cigg och du var så fylld med glädje på nått sätt.. Du sjöng samtidigt... Den låten är speciell för mig. Eftersom den handlar om sång till friheten, Friheten som du sökte.. Finns så många låtar som är ihoppkopplad till oss. Jag blir lite starkare av att lyssna på dom. Men om jag ska vara riktigt ärligt så var det tufft i början. Det första jag gjorde när jag vaknade på morgonen efter din bortgår var att sätta på låten; Nu har det landat en ängel med Niklas strömstet. Jag minns att jag lyssnade på den kanske 10 gånger på raken och rökte en massa cigaretter på raken, den gav mig kraft just då att bearbeta det som just hade hänt. Veckor efter veckor lyssnade jag på den, ibland gråtandes men ibland med ett leende.. Ett leende om att du har det så himla bra nu. Du var värd ett vackert och tryggt liv. Jag längtar så himla mycket tills det är min tid att flyga upp till dig. Jag vet att det är långt kvar, men jag räknar ner var dag som går. Du är så himla saknad och du finns i så många människors tankar var dag. Det är många som älskar dig och så himla många som saknar dig. Tror inte det finns någon som har det så fint på sin grav som du har. Du är värd det bästa... Dom sista orden som du sa till mig som fick mig att känna mig älskad var; Jag sätter allt mitt bästa för dig babe <3. När jag är ledsen så tänker jag på den meningen och den får mig att endå le lite. Det finns så himla mycket man vill skiva ner, men ibland får man inte ens fram ett enda ord och ibland finns det så många ord så att det inte går att skria allt, det blir för mycket och väldigt rörigt. Jag vet att du har det fridfullt och fint tillsammans med alla andra fina människor som vi saknar. Ibland känner jag av din närhet, Det är så vackert och jag hoppas att du inte försvinner. Ibland känner jag hur du bara finns i närheten, det blir varmt och hjärtat slår tusen slag... Då ler jag och jag ser dig le och hela världen stannar still och man hoppas att den står still sådär föralltid.. Du försinner iväg men du kommer tillbaks efter ett tag. Du finns oxå med i drömmarna. Vi hittar på saker som vi gjort förut.. Vi hade pulkarejs i valla backen. du jag och jossan och henke... och vi sa till varandra att det här mste vi göra vaje år... Det blev ingen mera vinter med dig. Men jag drömmer om och om igen att vi är i den pulkabacken och jag ser en bild frmaför mig när vi åker... Det var så mysigt. Jossan och henke hade med fika... Men gud vad kallt det var... Jag saknar dig nästan i allt jag gör. Det är tomt här utan dig.. men jag vet att v i en vacker dag ses.. Hoppas du står där på andra sidan bron och tar emot mig i din famn och att du visar mig runt och berättar allt om hur du har haft det under den tiden vi varit ifårn varnadra.. och det finaste som finns i mitt liv på jorden är Mikey... Jag älskar dig mest av allt och du har varit en stor del av min kamp om sorg och saknad. Du har stöttat mig i allt och du har alltid funnits där, du tryckte inte bort mig utan du sa; kom så pratar vi om det... Du grät med mig, jag minns att jag frågade dig; Varför gråter du? Du kollade med dina fina ögon med tårar i.. Ida är du ledsen så är jag ledsen med.. Det värmde i mitt brustna hjärta ska du veta älskling. När du är glad så sprider du glädje kring mig. Jag känner på nått sätt en likhet i dig och niklas. Ni båda har fått mig att känna mig uppkattad och älskad och fick mig att känna att jag var bra för den person som jag är. Ni är allt <3 Älskar er mest av allt. En dag ses vi alla igen.. puss och kram från mig
 
 
Här är vi på iris och hälsar på dig, Jag, Lina, christer och din mamma. Vi hade en fin dag med både massa skratt och lite tårar. Du klipte dig och det blev så himla fint.. Minns det som igår.. När lina sod där framme och tog en massa kort... Du skrattade och vi alla i soffan fick oss ett skratt med, ditt leende spred sig över till alla som var inne i rummet. Ditt leende glömmer man aldrig. 
 
 
Jag älskar dig mest av allt på denna jord, du får mig att orka leva, du får mig att tro på framtiden. Du är och kommer alltid att vara en stor del av mitt liv och i mitt hjärta kommer det alltid att finnas en platts för dig.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vad fint skrivet hjärtat. Blev tårögd.
Älskar dig och saknar dig<3

Svar: Tack älskling... Skulle kunna skriva hundra tusen rader till... Älskar dig och saknar dig massa. Det betyder massa för mig att du blir tårögd .. då vet jag att du förstår och att du bryr dig babe <3
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-03 @ 00:01:54
URL: http://Lovinesmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback