Heart Chat Bubble

♥ Natt promenad

Då har jag och Wilma varit ute på en 30 minuters kvälls promenad med izza, Nu ligger vi nerbäddade i sängen igen till andra avenyn, klockan börjar bli mycket men kvälls människa som jag är så är klockan inte så mycket. Finns inget mysigare än kvällen och natten att tillbringa i sängen till någon bra film eller som idag serie. Men imorgon tänkte jag och lilla syster Wilma gå upp klockan 08:30 för att inte missa julkalendern... Så imorgon blir det att försöka att få i mig ordentligt med frukost som jag nu har skippat i en vecka eller två :( Tycker inte ens om att äta på morgonen, om jag går upp vid elva så tar det mig upp till två timmar att få i mig någon kopp kaffe en smörgåst och ett ägg. Men ska försöka imorgon att få i mig lite så at jag orkar med dagen, Jag gör ju av med mera kalorier än vad jag får i mig :( Alla promenader med izza och allt spring på jobbet. Så ska kanske försöka räkna kalorier och annvända mig av tippsen jag hittade på internet... Skrev ett inlägg om hur man går upp i vikt igenom bara kosten. Det suger verkligen att försöka gå upp i vikt för det är mycket svårare att gå upp i vikt än vad det är att gå ner, ni som försöker gå ner tycker kanske tvärt om men det är omöjligt att träna och äta nyttigt och gå upp i vikt. Spelar ingen roll jag kan äta pizza och bara massa godis och går inte upp ett kilo medans vissa säger typ; Jag kan inte äta pizza en enda gång för då går jag upp. Så skulle gärna byta med någon och försöka få kämpa för att behålla vikten att tänka på vad jag äter och träna mig i form, ja nu drömmer jag lite hehe. Imorgon ska jag kolla på Wilmas bandy match och träffa syster Jacqueline och mosters lilla Lovine, så vi hörs imorgon sötnosar. Vad har ni gjort i helgen? Någon mera som känner som jag? som har svårt att gå upp i vikt och känner sig äckligt smal? Och nej jag har inte ätstörning eller aneroxia utan jag VILL äta och gå upp i vikt. Aja svårt att förklara men finns nå några som känner med mig? Ha en fin kväll pööööss o kraaaam ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback