Heart Chat Bubble

♥ moster mys

oh idag fick jag äntligen träffa mosters lilla hjärta Liam. Börjde morgonen med en cigarret och en kort promenad med izza för att sedan gå in och dricka mig en kopp kaffe och så fick jag i mig en smörgåst. Har blivit sådär dålig med aptiten igen och det syns och märkt att man inte har samma ork eller styrka i musklerna, illa illa får hoppas att det vänder snart igen. Wilma och jag sprang bort till hundgården så att izza fick springa av sig en halvtimma och leka men pinnar eftersom att hon skulle vara ensam en timma då vi åkte och fikade hos min syster och myste en massa med mosters liam som blivit så stor. Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att vi drog och kollade lite innebandy och varit ute med izza medans pappa fixade med maten... Lövbiff och hemmagjord potatisgratäng... Just nu ligger jag och wilma i sängen och kollar en massa andra avenyn avsnitt och så kommer lilla izza upp och pussar på oss gosse plutt. Ska ta mig en cigg, Men på tal om annat? Gud vad jag saknar min lilla Älskling Micke där hemma. Har aldrig varit ifrån honom under ett år och nu sover vi helt plöttsligt utan varandra i tre nätter blir det. Kan säga att det känns otroligt konstigt och väldigt tomt och jag vill bara ligga i hans famn och må bra och få hans kärlek.. Jag saknar dig älskling mest av allt... men gud vad jag har någonting att se fram emot och någon jag kommer att både pusssa och krama sönder på måndag ;D... nej nu måste jag ta en cigarett... Puss sötnosar och hoppas ni har det bra ;D Lägger upp bild på älskade izza och min fina pojkvän och den svart vita bilden som jag älskar på mig och liam och sedan en bild på malin ) syster = och liam och en till bild på mig och skrutten... byeeebyeee -D´

Kommentarer
Postat av: Barbie Med Syndrom

Even Barbie Wants To Be Me <3 - Ta chans att synas på en av Södermanlands största bloggar! Delta i länktävlingen som sker dagligen, genom att kommentera inlägget "Bli Dagens Blogg".

2012-12-15 @ 22:12:25
URL: http://www.nattstad.se/barbiesyndrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback