Heart Chat Bubble

Mikael

Jag saknar dig jätte mycket, Nu är det andra morgonen jag vaknar upp utand dig vid min sida och snart tredje natten jag ska somna utan dig... Älskar dig av hela mitt hjärta och kan säga att jag längtar hem men gud så underbart det är att få känna denna saknad.. Saknar ditt leende saknar dina pussar och kramar och ditt underbara skratt. Hade jätte svårt att somna inatt och bara önskade att du låg nredvid mig och kramade mig så att jag kunde somna... Men på måndag Älskling då jävlar ses vi igen och jag längtar så in i bomben. Du är mitt allt baby och jag älskar dig nu , imorgon och föralltid.. Kysssss


Kommentarer
Postat av: sandra

Gulligt skrivet :)

Svar: Tack så mycket :)
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-16 @ 12:55:34
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback