Heart Chat Bubble

♥ mat&träning

Gud jag är så peppad och inspirerad på mitt så kallade nya liv med att kämpa för att få gå upp några kilon. Kanske har lite för mycket inspiration och vilja så kanske inte går så bra men jag ska ifall försöka göra mitt bästa och hoppas på lite resultat. Det får ta den tiden det tar men huvudsaken är att jag ifall försöker. Jag och älskling ska göra ett mat schema om vad vi ska äta och lite marginal med tider så att det blir regelbundna tider. Har pratat hela dagen om olika sätt med Mickey om vad jag ska äta Osv men han sade bara; du behöver inte tänka på vad du äter utan vi äter bra mat och det första du kan göra är att äta frukost och äta oftare än vad du gör. Så jag ska nog inte ha för höga krav utan ta en liten bit i taget. Låter kanske konstigt att jag skriver om det men det är en rolig sak för mig själv att Gå tillbax och läsa om senare. Och att gå upp o vikt kanske för er låter konstigt då dom flesta är ute efter att gå ner... men för mig är det en kamp att få behålla min vikt oxå har varit svårt att ligga på ett bmi som är normalt! Så svårt som det är för vissa att gå ner så svårt är det för mig att gå upp.. peppar peppar ta i träd! Nu ska jag sova natti! lägger upp en bild på kvällens matlagning :) 
 
Skaffat mig en tränings boll så nu jävlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback