Heart Chat Bubble

♥ lovine och Jacqueline mysdag

Jacqueline och lovine hämtade mig hos pappa vid halv tolv idag, Vi skulle kolla på wilmas innerbandy match. Det gick bra för Wilmas lag som vann ;D Efter matchen så försökte vi att få Lovine att sove men hon ville verkligen inte göra det så vi bestämde oss för att gå förbi morfar och fika :D Han blev jätte glad eftersom att han inte ens viste om att jag var i Stockholm och Jaqe har han inte träffat på några år och han tyckte det var jätte mysigt att få träffa Lovine. Har varit hittils en super mysig dag med massa pussar ifrån lovine och en massa skratt och mys Gullungen var glad helatiden faktiskt. Nu ligger jag i sängen hemma hos pappa igen och kollar andra avenyn, är rätt så trött så ska nog ta mig en powernap på en halvtimma kanske, och gosa lite med min bebis tjej izza. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, ska nog ifall ta mig ut på en timmes promenad så att izza får komma ut lite längre så att hon är trött tills kvällen. Imorgon är det hemfärd till linköping och jag längtar faktiskt jätte mycket då jag äntligen får träffa min älskade pojkvän... Saknar han så jävla mycket, fast det vet nor redan ni alla som läser min blogg eftersom att jag skrev det i förra inlägget. aja skitsamma ska inte blabbla mera eller ja skriva, ska fixa lite med systers design på hennes blogg men annars händer inte mycket... pöss på er

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Svar: Tack :)
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-16 @ 16:39:36
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback