Heart Chat Bubble

♥ lägenhet

Då var det torsdag morgon och det är dax för jobb 7-14, Som vanligt är bussarna jätte sena så kommer försent till jobbet idag.. suckar :( Igår när jag och älskling kollade på lägenheten och skulle ta bussen hem var den 1 timma o 40 minuter sen :( man frös ju inte skapligt ute. Inget man kan rå för och inte busschauffören fel heller då det är nada plogat på vägarna. Tråkigt bara att komma lite försent. Just nu lever livet så himla bra:) Ska flytta till en trea med min älskling o lilla bebis izza så underbart är så himla lycklig och glad! Älskar min livlös mini familj mest av allt ni är det bästa jag har! har aldrig känt en sån fin och stark kärlek som vi har tillsammans Mikael! du är det bästa som hänt mig och jag lämnar dig aldrig! mitt hjärta slår för dig tills sista andetaget! puss och kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback