Heart Chat Bubble

♥ kickoff

Onsdag morgon är alltid detsamma lik. Klockan ställs på 05:45 och det första jag gör är att ta mig två koppa kaffe och en cigg på det... efter kopparna kaffe var det dax att ta ut zza så att hon får göra sina behov för att sedan sminka mig och ta på mig kläder. Chilla lite framför tvn liggandes i sängen och kramas med min kärlek innan jag drar mig utåt för att vänta på en arbetskolega som hämtar mig i labohov. Börjar morgonen på jobbet med att pricka av bröd leverantörerna och sedan är det dax att köra igång med att plocka upp alla varor som står på lagret. När klockan närmar sig 8:30 går jag och tar mig en kopp kaffe och äter lite frukost och tar mig ut i kylan för att ta en cigarrett eller två... morgonen flyter på som vanligt och sedan är det dax att ta sig till stan för att äta mat med jobbet :) Kyckling med klyftpotatis med kall vitlkssås smakade super gott i magen. Sedan var vi ett gäng på ett 30 tal från jobbet som skulle ha en kikoff utbildning med inrikning servis och fick göra en massa övningar och fick en del information om vad som är bra servis och vad kundena uppskaddade  utav oss personal. Tycker det var jätte roligt och man fick lära sig en hel del som man igentligen kan men inte tänkt på.. På rasten fick vi kaffe och jag ringde ett samtal angående en lägenhet som jag och älskling skulle titta på... Så vi tog oss ner till skäggetorp och tyckte lägenheten var kanon bra. Så vi tackade jag till den. Det va en trea med uteplatts och lägenheten var på 85 kvadrat meter. Kommer bli underbart med en större lägenhet för både mig och älskling och för våran lilla hund izza som får större yta att springa på. Var inte lika roligt att ta sig hem med bussen pga snö ovädret så var bussarna över en timma sen så frös som jag vet inte vad. Efter vi hade kollat på lägenheten gick vi för bi en saknad vän och drack en kopp kaffe och resten utav kvällen bestod av mys och lång promenad med izza.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback