Heart Chat Bubble

Julafton ♥

Tänkte skriva lite om hur min jul helg var samt julafton. Jobbade hela onsdag-söndag förra veckan och på söndag klockan 14 stämplade jag ut för att få vara ledig två dagar. Blev hämtad på jobbet utav älskling och svärmor och lilla izza var med såklart. Vi åkte alla hem till mikaels mamma för att klä julgranen o medans mickeys mamma o pappa tog med sig izza på en promenad gick vi och handlade för att sedan koka knäcken. Dom blev riktigt goda. Mikaels bror gjorde i ordning per Mobergs lasagne medans älsklingen klädda den fina julgranen och jag chillade med en kopp kaffe i soffan. Vi fick sedan skjuts hem vid 21 tiden och tiden som var kvar utav söndagen tillbringade vi till att koka mörka kolor som vi skulle ta med oss till julafton. Somnade rätt sent och gick upp vid 10 tiden vilket blev rätt stressig morgon eftersom att vi skulle bli hämtade vid 12, Drack morgon kaffe och fixade iordning mig och sen kom jag till det där jobbiga delen... Vad fan ska jag ha på mig? Tog säkert en timma innan jag hittade det jag hade på mig. Äntligen var vi klara för att fira jul. Direkt när vi kom fram till Mikaels familj åt vi jul maten och sedan kollade vi på Kalle anka som alla andra människor och började delade ut julklapparna. Fick en massa fina julklappar och alla blev nöjda över sina. Av älskling fick jag massa björn borg trosor och några böcker och ett linne ifrån esprit. Av svärmor fick jag snygga strumpor och en Britney Spears parfym.. Av mamma fick jag massa kläder och av Mikaels bror ett presentkort på bio. dagen var med andra ord super bra men efter kvällen blev jag lite ledsen och saknade familjen men det gick snabbt över ändå. Gick över till Johanna där Tobbe och Jonatan var och putte och sedan kom Daniel Ahl. En riktigt bra jul :-D Chillade till några filmer innan jag somnade. Tack alla inblandade för en fin julafton. puss på er.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback