Heart Chat Bubble

♥ Jobb&julhandla

idag gick jag upp runt 11 tden och kaffet var klart :) söta söta älskling som fixade det innan han åkte iväg. Chillade lite framför sjunde himlen och drack en massa kaffe och nåra riskkakor innan det var dax att fixa iordning mig för lite jobb 13.18:15 i kassan. Tog en liten promenad med izza innan det var tid att dra sig mot bussen och jobbet. Jag och älskling bestämmde oss för attt göra någonting tillsammans så det fick bli en runda på ikano för att handla lite julklappar, Hittade en julklapp till syster en korg full med massa spa prodkter och till mammas kille tommie blev det en fin whiskey som hette jura. Hittade en julklapp till mickes bor med och en julkapp till lillasyster wilma i stockolm. Var mysigt att göra någonting tilsammans utanför vårat hem för nu för tiden blir det inte allt för ofta... Hittade oxå ett par sjukt snygga klackskor som var 70% rea för.. Dom kostade 800kr men fick dom för lite över två 200 så nu har jag ett par super snygga skor/stövlar till våren, och så inhandlade jag leopard ludd grej som man har över stövlarna ( kan annvändas till alla stövlar ) Lägger upp en bild är svårt att förklara. Vi åkte med bussen in till stan vid 20:00 tiden och micke drog vidare till en kompis och jag drog mig hemmåt... När jag precis klivit av bussen så fick jag ett super sött sms av älskling men eftersom att det var så kallt ute så ringde jag och skulle tacka för det fina han skrev... och d svarade han och pustade ut... Shit trodde du skulle ringa och vara arg för att jag hade låst hemma ( jag hade inte nykel med mig) och hade inte kommit fram till dörren så så med hög röst: VA SKÄMTAR DU MED MIG HAR DU LÅST? Micke sade bara att jag tror inte det men jag har nyklarna på mig.... Och tråkigt nog så hade han låst och det var typ 15- grader ute och izza var där hemma... förs ihjäl och älskling var en bra bit ifrån hemmet. Hade tagit han över en timma att komma hem så jag ringe svärmor som har extra nyckel som var en ängel för att sätta sig i bilen och öppna åt mig. Vänade runt 40 minuter och mina fingrar och fötter var som isbitar ( hade inga vantar ) såklart... Vi gick in och snackade en lite stund och sedan var jag tvungen att ta ut izza på en promenad och svärmor hängde gärna med så vi tog oss en liten runda och pratade en hel del saker. Efter en promenad på 30 minuter myste jag och min bebis ner under täcket och inväntade våran älskling som kröp ner och gjorde oss sällskap ♥ somnade så sött och sov som en stock... 
 
 
Här kommer bilden på dom super snygga stövlarna och ( leopard ) saken :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback