Heart Chat Bubble

♥ Jobbet

Gud trött man var när klockan ringde 05:20. Somnade runt 24 tiden.. hade svårt att värva ner efter att jag hade stor städat någon timma och tog ut izza på en kvälls promenad. Sedan la jag mig vid 22 tiden men det tog ett tag innan jag somnade... men nu är jag uppe och redo för jobb 7-16. Jobba jobba tills söndag och sedan är det julafton. Tiden lär gå jäkligt snabbt. Vill tacka min fina älskling som får mig att vilja och orka gå upp varken morgon med ett leende på läpparna.. Till och med ögonen ler och hela jag skiner och strålar av lycka! Älskar dig älskling pussar till dig för att du är mitt allt och för att du stöttar mig i allt jag gör. Du får mig att tänkte kan positivt! du är för mig gud värd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback