Heart Chat Bubble

♥ jobba

Hej på er alla söta Idag var en slapp dag hemma eftersom att jag hade sovmorgon och skulle jobba ett chill pass på 13-20 å kött avdelningen. Jag gick väl upp runt elva som vanligt och drack morgon kaffet som älskling alltid fixar åt mig inann han åker iväg runt elva tiden... Dricker två koppar kaffe som alla andra dagar tillsammans med en cigg. Jag har ju min morgon rutiner som består av kaffe och cigg och sedan krypa ner i sängen och dricka en kaffe till och kolla på sjunde himlen hehe. Vet inte varför men började att kolla på detta program redan år 2006 och fastnade direkt och kan inte riktigt sluta att kolla på der. Och nu framför allt när julkalendern har kommit igång så brukar jag se dagens av snitt på datorn direkt när jag vaknat. Jag älskade ju förra greveholm och tycker denna är sjukt bra den med.. Efter sjunde himlen så börjar en till favorit serier nämlingen familjen Kardashian... Jag bara älskar att titta på den familjen någon som vet om man kan köpa den? Har hittat en sida där man kan ladda ner den men då är det inte svensk text och jag suger på engelska så är ingen ende för mig att ens försöka tråigt nog :(  efter jag gjort allt det där så fixar jag  ordning mig för att ta en promenad med izza innan jag åker iväg och jobbar. Fredags kvällen efter jobbet bestod av film mys med hjärtat och bara myste i sängen. En helt ok dag/kväll...
 
 
Haha en liten sötnos till hund som lägger sig i ikea påsen :D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback