Heart Chat Bubble

♥ jobba

Jaha då var det åter igen jobb för mig ikväll. Ett ganska kort pass med det räcker eftersom att det är så sjukt mycket att göra :) men det är bara roligt att jobba då. Skulle suttit i kassan men fick ett samtal om att jag ska vara på Fik/sallad! Så det kommer bli kalas roligt och tiden går mycket snabbare och jag får inte lika ont ryggen som jag får när jag sitter i kassan. Så nu ska jag bara chilla och ta det lugnt och sedan fixa i ordning mig och gitta till jobbet och tillbringa hela kvällen dit, till klockan 22:15 och imorgon blir det jobb 22:15 oxå. Och på lördag ska jag jobba 12-22 och på söndag 9-14 å har en del att göra o helgen... Nej nu måste jag dra mig pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback