Heart Chat Bubble

♥ Frukost

Försöker att få i mig frukost , Har fått i mig ett ägg hittills och en kopp kaffe!! Det där med frukost och mat överhuve taget är inget för mig. Har svårt för det där med mat fast jag även älskar mat. Men att inte känna sig hungrig på en hel dag är jobbigt i längden för att man får Ingen energi eller styrka i kroppen. Jag orkar ingenting och känner mig misslyckad som människa som inte orkar någonting. har inte heller motivation till att äta och träna är inte att tänka på... Det orkar inte kroppen och inte min hjärna... Jag vill vara som många andra som får kämpa för att behålla vikten och måste träna och tänka på vad man äter för att vara normal viktig. Många säger vad smal du är? jag önskade att jag var lika smal som du. Då kan jag berätta för många av er att det är inte kul alls att vara så smal och allt det runt om kring. Tror inte det är lätt att förstå men jag kämpar varje dag på att försöka gå upp i vikt utan resultat..  Det tar mig 2 timmar från att jag vaknar tills jag fått i mig frukost som består utav; En kopp kaffe, ett ägg och en rostad smörgåst. Ska försöka ge mig fan på en förändring så fort jag får en motivation... Men det är svårt för under dom senaste 3 åren har det varit så mycket runt omkrng mig som har minskat min matlusten och motivationen. Men så fort jag får en liten minsta ginsta och en liten motivation så ska jag ta tag i det mesta. Och hoppas på att jag någon gång får orken och energin tillbax. Man känner sig ganska misslyckad när man knappt orkar ta sig upp ur sängen, bara det är en stor kamp för mig. Och allt som kommer där efter ... Frukost, prommenad, träffa kompisar, träna? Nej det orkar jag knappt Jag gör det jag måste, Går upp när jag ska till jobbet, Jobbar mitt arbetspass och sedan åka hem för att kanske gå ut med hunden ( nått man måste) sen där efter gör jag inte ett skit, för min energi där är redan slut. Jag förbränner mera kallorier än vad jag får i mig. Aja nu ska jag försöka peppa mig lite. Hörs sen babes ♥                                                            
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej heej, vill bara säga att din blogg är hur snygg som helst och äntligen kan jag få inspiration från någon som vill gå upp i vikt! Jag har försökt i över 3 år nu men har inte lyckats. Jag får en massa kommentarer om att jag är smal och att de vill vara lika smala men jag håller med dig till 100% att det är inte enkelt alls.
Man känner sig som sagt misslyckad när man inte kan göra någonting för att man är trött och seg hela tiden. Jag går sista terminen i gymnasiet och det påverkar även mina studier.
Men läste ditt inlägg och fick inspiration! Taack så mycket och fortsätt kämpa! Lycka till! :)

Svar: Tack nu blev jag glad och ska skriva mera om det eftersom du fick insperation och jag blev glad över det du skrev lycka till och hoppas du fortsätter läsa min blogg hur hittade du den.. Kram
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-15 @ 15:00:06
URL: http://saariita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback