Heart Chat Bubble

♥ buss

God dag på er.. Sitter på bussen lite små arg faktiskt, Stod och väntade på bussen som var 30 minuter sen.. Frös så jävla mycket om tårna och för det första blir sen till jobbet. Är inte ens framme centralen och där ifrån ska jag byta buss till maxi. Ja vi får väl se hur sen jag blir, Inget att göra åt men visst är det surt? Jobbar sjukt mycket denna vecka :) känns underbart att jobba: Måndag, tisdag, onsdag & kick off med jobbet, Torsdag , fredag, lördag & söndag! märks att man lever ifall och att julen närmar sig eftersom man får jobba mycket men det är bara kul! jag älskar ju mitt jobb och trivs så det är ju bättre att jobba och tjäna pengar en att vara hemma och göra av med pengar! Kanske har en lägenhet På g:) en trea med uteplats! försöker Få tag på hyresvärden men får inget svar.. hoppas hoppas ♥♥ Aja ha det bra puss och kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback