Heart Chat Bubble

♥ Skåne

Klockan ringde 07:30 denna morgon och jag brukar inte diret vara pigg på att gå up så tidgt och framföallt inte när man somnade sent dagen innan. Men just denna dag var det inga problem alls att ta sig upp, Man hade någonting roligt att se fam emot vilket gjorde att man flög upp ur sängen, och slängde sig på kaffe bryggaren och började fixa i orning sig inför en tågresa till Lund. Älsklings mamma kom och hämtade upp oss hemma för att köra ner oss till tåg stationen i linköping. Sa hej då till våran älskade vovve izza på parkeringen och sedan handlade vi frukost och en till kopp kaffe på pressbyrån.Tåget kom in på perongen 10:30 så vi intog våra plattser och började tågresan med att kolla lite på hundcoatcen som jag laddat ner. Men mitt batteri dog ganska så snabbt så fick sätta mig och lysna på musik ett tag helt engelt. Resan gick mycket fort och när vi kom fram till lund så fick man någon slags glädje kick inom en. Så himla skönt att komma iväg tillsammans med min pojkvän och till en ny stad. Så vi satte på Gp:sen för att försöka hitta till vårat hotell. Tog ungefär 20 minuter bara tills vi hittade rätt och checkade in i reseptionen. Alltid lika nyfiken när man kommer till ett hotell, ingen aning om hur det ser ut... Men när vi öppnade dören och fick syn på rummet så fick man ett lycko rus igen. Gu här kommer vi rivas som fisken i vattnet sade vi till varandra. Eget litet kök, köksbord, platt tv och stort badrum :D Lägger upp biler på hotellet i slutet av inlägget. Det förta vi gjorde var att packa upp resväskan och sedan chillade på hotellet i sängen till någon film. Gick ner å gatan och handlade hem mc donken som smakade super gott. Slut chillat och dax för att duscha och fixa iordning oss innan vi ska hitta bort till martins bror i lund. Handlade med oss lite läsk och chipps och godis s vi hade lite gott till källen. Martin bjöd på en jätte god pastarätt och princess tårta. Pratade en massa och edan avslutade vi med en film innan det var dax att tänkaa på refrängen. Satte på en film när vi kom till hotellet och somnade ganka så snabbt som en prins och prinsessa... 
 
 
   
 
Ett få tall bilder ifrån denna resa! Så himla mysig helg och jag säger bara en sak; Jag älskar köpenhamn. Så vackert så det finns inte, vill vill dit snart igen, På vintern alltså <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback