Heart Chat Bubble

Stockholm

Idag var det dax för mig och Izza att åka till Stockholm för att mysa/hälsa på familjen. Älskling följde oss till Linköpings resecentrum för att hjälpa mig på tåget med resväskan och izza. Resan gick super bra och satt bredvid en jätte trevlig tjej som var 14 år. Hon var jätte prat sugen så resen gick snabbt trotts allt. Mötte upp älskade lilla syster Julia på T-centralen för att sedan vänta på att pappa och Wilma skulle hämta oss där för att ta oss vidare till Väsby. Vi lekte lite med Izza inne och sedan följde vi Julia en bit hem och sedan tog vi en promenad Wilma och jag så att Izza fick göra av sig med lite energi... När vi kom in myste jag, Izza och Wilma ner oss i sängen för att kolla på Hundtricket ;) Kollade ca halva filmen och sedan tog vi ut Izza så att hon fick kissa av sig och på vägen hittade vi en hundgård där vi släppte henne lös och kastade lite pinnar... Nu ligger vi nerbäddade alla tre och fortsätter kolla klart filmen som snart är slut :( får vi se om det blir några avsnitt Andra avenyn eller mysteriet på Greveholm eller om vi ska släcka ner för att försöka somna.. Det är ju en ny dag imorgon oxå och då ska jag träffa mosters lilla prins som jag inte sätt sen han var liten skit. Fast det är han ju fortfarande men växt en hel del.. Uppdaterar mera imorgon. Hoppas jag sover gott utan min fina mikael, första gången på ett år som jag sover utan honom. Men det ska nog gå bra... Vi hörs imorgon för nu ska jag kolla på filmen och vara social med Wilma. Puss och kram sötnosar.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Godag denna Lördag
Nu ligger Dagens Stjärna uppe hos mig, var det just DU som blev stjärna ? är du nyfiken kika in

Önskar en fin Lördag

2012-12-15 @ 14:12:38
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Beata

Vilken fin blogg du har!

Svar: Oh tack så mycket din med :D !!
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-15 @ 16:36:09
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: Liborius

åh roligt med Stockholm:D

Svar: Yes :D är alltid kul att åka och hälsa på familjen... flyttade ifrån sthlm när ja var 6 år :P ... Men trivs i Linköping lite bättre hehe... vart bor du då?
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-15 @ 18:15:59
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Sandra

Aw vilken goding du har :) satt ni i en speciell hundvagn eller? Var det trångt eller hur såg det ut? Har tänkt ta med hundarna på tåget flera gånger men är så rädd att det blir för trångt så de inte får något utrymme.

Hoppas du har en bra lördagskväll :)

Svar: Gud Jag tittade in lite snabbt på din blogg nu när du hade skrivit.. Ska börja läsa din blogg verkar intressant och inspererande. Vad har du för hundar? :D Första gången vi åkte tåg så åkte vi i hundkupe det är inget jätte stort utrymme beroende på hur många som sitter där.. men det gick bra... när jag åkte i freddags fick jag sitta i vanlig vagn och hade henne på golvet med hennes filt... men det är inga problem det tycker jag du ska göra, det jobbiga är att hålla reda på min hund OCH min stora resväska och alla människor när man kliver på och av tåget. Hoppas du får en fin kväll med massa kram till dig :D
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-15 @ 19:31:50
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

En sådan söt hund!

Svar: Oh tack så mycket :D Hon är underbar hihi !!
princessengdaahl.blogg.se

2012-12-15 @ 19:37:02
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback