Heart Chat Bubble

♥ rip mobilen

Jävla skit, jag har tappat bot min laddare och den dör vilken minut som helst, dör den dör jag med lixom och det är inte okej alls..men jag är inte direkt förvånad att någonting sånt händer mig. meeeen jag har världens bätaa lillebror som kommer hit vid ett tiden med en laddare igen så då lever jag ;D men vad gör det, jorden skulle ju endå gå under idag som alla tjatar om på facebook men då är dom lite fel informerade... Är sjukt trött för övrigt efter jobbet... Var själv på min avdelning hela kvällen och hade sjukt mycket varr att köra och en masa frågor helatiden, men tiden gick snabbt.. Ligger i sängen och koller på what happend in las vegas. och mitt hjärta sover redan, Eller båda två älsklingarna har somnat :( Ska ta mig en natt cigg.. men min fråga till er som tittar in på min blogg, Vad tycker ni om att läsa om? och vad får er att vilja läsa bloggar? Vill skriva inlägg hela tiden men har ingen aning om vad ni gillar att läsa om? Vardagliga saker? tipps? bilder? långa eller korta inlägg? Snälla skriv och berätta :D puss och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback